Resmi ve tek mail adresimiz: [email protected]
Skype iletişim adresimiz : bahisideal.reklam
Yukarıdaki iletişim adresleri dışında sizlerle iletişim kurmaya çalışan kişilerden uzak durun, bahisideal adını kullanarak sizleri dolandırmak isteyenlere itibar etmeyin.
Bu durumdan bahisideal ve ekibi sorumlu tutulamaz.
BAHISIDEAL










S
Katılım
Beğeniler
8

Profil mesajları Son aktivite Gönderiler Hakkında

  • Bu yazdıklarını dediklerini ve kanıtları büronun desteğine sunar mısın hocam? Sadece elimde var deme kanıt neyse koy paylaş bana sürekli aynı şeyleri yazman bişey değiştirmeyecek. Hiç bir site bize diğer kullanıcılar için kişisel bilgi vermiyor vermezde. Canlı destekten birisindeyse şikayetin koy kardeşim görsel felan büro online olduğunda görsün yanıtlasın açıklık gelsin. Tek mesajda hallet tüm derdini açıkla oraya anlık olarak online olmuyor bürolar online olduğunda görürler. Forumda hak savunacak yerler kıvamlar var herkes şikayetlerini görsel kanıtlarıyla dile getirebilir.
    15 günde anlatsan büro bizim değil önce hakkını sen arayacaksın bu böyledir kanıt yoksa sadece yazı söz varsa kimseden bir işlem bekleme kimse bişey yapamaz hocam. Bende diyorum şu anda ozaman 5 tane cepbankım bets10 a geçmedi param çekeildi halletsin birisisi oluyomu böyle?
    Sana 2 gün önce yazdığım cevap tatmin edici mi değildi hocam? Zaten gerekli her şeyi yazdım. Tüm bunların dışında forumda cepbankla ilgili konuların açılımına hiç kimse izinvermiyor hiç bir forumda. Sen burda bana atar tutar yapıyorsun. Cepbank işlemlerinde ne kullanıcı şikayetini kanıtlar nede büro olayı kanıtlar. Varsa kanıtların sana görsel at dedim destepe hiç birşey yapmadan yaı yazıyosun sadece. Önce sen kendi işlemin için bi çaba göster görsel ne varsa elinde kanıt içeren at boş görsel olmasın tabi yaz desteğe tek bir mesajda.
    Şu forumu kullanmasını öğretemedik kimseye 2 senedir kullanma klavuzu yaptıracam artık ama okuyan olacakmı onu bilmiyorum. Herkes kendi işi varken gelip şekil yapıyor sonra kimseden haber alamıyoruz tamamen çıkar ilişkisi güdümlü.

    Dediklerimi desteğe yap online olduğunda yardımcı olacaktır sorun çözümü için. Kanıt içeren görsel koy
    Hocam bürolar kullancıılara birebir hizmet versinler diye destek hesabı açılıyor. Orada durumu anlatman gerek ben bir kere bir site ile görüştüm senin için ama senin her seferinde her site için bana yazman doğru değil. Biz zaten her kullanıcımızla ilgileniyoruz ama bürolar ile kullanıcıların böyle imkanları varken bize demeleri uygun değil .Sen dediğim gibi sorunun neyse usulünce ve görsellerinle desteğe aktar durumu bir baksınlar. Bizlik sonrasında bir olay olursa dahiş olup konuşmayı deneriz. Her kullanıcı böyle bir imkan varken öncelikle büro ile forum üzerinden iletişim kurmalı.

    Diğer bir site vardı oradan paranı aldın mı? O kadar zaman geçti birşey demedin aldım yada alamadım diye. Aldın sanırım almasan yazardın alınca unutuluyoruz nedense :)
    Büronun destek başlığında üsluba dikkat ederek vede görsel kanıtlar ile birlikte sorunu mesaj olarak yazabilirsin hocam. Zaman zaman online olarak destek vermekte büro.
    İşlemin onaylanmış hocam 1 saat içinde felan bi aksilik olmazsa hesabında olurmuş.
    Yaşanılan banka olayları tüm sitelerde genel bi yavaşlama yaptırıyor çekimlerde hocam. Açıkcası bürodan şikayet alınmadı güzel gidiyor. Büronun destek başlığına istersen durumu bir yaz ilgili arkadaşlar belki bişeyler yapabilirler. Kararlarına limitlere biz bişey yapamayız malesef ama ödemeleri hızlı yapmaya çalışıyorlar bir yaz daha hızlı olabilirler belki.
    Siteye çok yatırımım çekimim oldu önceleri kaybediyordum şimdi bi kaç tutturmaya başlayınca çekimleri yavaşlattılar. Hafta sonu 4 saat sürdü şimdide 3 saat oldu en yogun olmayan saat pazartesi öğlen vakti birde. Kısa süre diyor biri öteki ne zaman yatar bilmiyorum diyor. Üstelik bahislerimede limitleme koymuşlar hiçbir maça 100 tlden fazla bahıs alamıyorum max 1500 verılen maca bıle 100 tl bahıs alabılıyorum sıte boyle karar verdı dıyorlar. Sitedeki kullanıcı adım sezerstone. Iletır mısın hocam lutfen cekımı gondersınler neden boyle yaparlar anlamıyorum cıdden
    Daha yakın eş dost ve akrabağalarınla iletişim kurabilirsin hocam. Bu şekilde malesef bi yardımda bulunamıyoruz kusura bakma hocam.
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
Üst